• Üye Bul ve İşlem Listesinde Adres göster alanı,
    Program ayarlarında varsayılan olarak işaretli olması için belirlenebiliyor.

  • İşlem Listesinde Sözleşme Tarihi gösteriliyor.

  • Tahsilat işlem tiplerinde, ödeme bilgisi girilemiyordu,
    Ödeme alanını tahsilat tipi için açıldı.
    Böylece şirket içinde yaptığınız tahsilatları takip edebilirsiniz.

  • Randevu ekranına Satış Personel alanı eklendi.
    Satış Personel İşlem listesinde gösteriliyor ve sorgulanabiliyor.
    Raporlarda 04 nolu raporda satış personele göre sorgu konuldu.

  • Mahalle, Cadde, Sokak, Siteadı ve Apartmanadı” için
    adres girişleri listeden seçimli hale getirildi.
    Kullanıcı listeden seçebildiği gibi listede olamayan adres bilgisinide girebiliyor.

    Alanlar il bazında daha önce girilmiş olan sözleşmelerden gelmektededir.
       
    İstenirse bu özellik program ayarlarında
    “Adres alanları seçimli olsun” alannından kaldırılabilir.
    (Sözleşme ekranlarının açılışında bir yavaşlık olursa, bu özelliği kaldırabilirsiniz.)

  • Tanımlama düzeltme ekranı yapıldı.
    Bu bölüm kullanılarak sistemde hatalı tanımlanmış tanımları, 
    doğru tanımlarla düzeltebilirsiniz.
    Aynı zamanda adres bilgilerinide düzeltebilirsiniz.

    Bu ekranda yapılan düzeltmeler, tüm sistemi etkileyeceğinden
    dikkatli bir şekilde yapılmalıdır.