• Tanımlamalar/Randevu İşlem Tanımları Ekranını:
    Randevularınızı İşlem Tip tanımlara göre gruplama eklendi.

    Önceki sürümlerde sadace arıza ve değişim randevuları için
    İşlem tanımlalamaları yapılabiliyordu.
    Bu sürümde tüm randevu tipleri için (kurulum,nakil,iade…) 
    Randevu İşlem Tanımlamaları yapılabiliyor
    ve 
    Randevu girişinde ilgili randevu işlem tanımı şeçilebiliyor.
    Aynı zamanda randevu tamamlamada da Randevu işlem tanımı şeçilebiliyor.
    Randevularınızı bu işlem tanımlalarına göre sorgulayabilirsiniz.

  • Randevu Fişine, İşyeri sözleşmelerinde, Üye adı yerine 
    İşyeri Yetkili1′ in AdıSoyadı da basılıyor.

  • Sözleşme detayında, üyenin adının gösterildiği başlık alanı,
    üye durumuna döre renklendirildi.

  • Randevu girişinde, üyeden ön ödeme alınabiliyor.
    Randevu girişi ekranındaki Ödeme tuşunu kullanarak Ön ödeme alabilirsiniz.
    Alınan Ön öademe randevu fişine basılıyor.

  • Kurulum Tip tanımları eklendi.
    Önecede sadece MDU,IK ve BU seçilebiliyordu.
    Tanımlar mönüsünde yeni kurulum tipleri tanımlayabilirsiniz. 

  • LNBtip tanımları eklendi
    Sözleşme ve kurulum randevu girişinde şeçilebiliyor.
    Randevu fişine basılıyor. 

  • Montaj Türü tanımları eklendi.
    Tanımlar mönüsünde yeni montaj türleri tanımlayabilirsiniz.
    Sözleşme detayında montaj türlerini seçebilirsiniz.

  • Sözleşme detayında Not ekleme işlemine Yetki tanımı eklendi.

  • Sözleşme Teslim işlemi için yetki tanımı eklendi.

  • Randevuya gidecek personeli belirleme işlemi için yetki tanımı eklendi.

  • Sözleşme ekranına ekstra üye telefonlarını girebilmeniz için,
    EkTel1 ve Ektel2 telefon alanları eklendi.

  • Personel tanımlarına İzin Gün alanı eklendi
    Personelin hafta içinde izinli olduğu günü belirleyebilirsiniz.
    Eğer personel ilgili randeu gününde izinli ise, 
    randevuya gidecek personel listesinde gösterilmez.

  • Program ayarları sayfasına, Randeu saatlerinde 30 dakilar gösterilsin mi ayarı eklendi.
    İsterseniz bu ayarı kullanarak artık 30 dakika kısımlarını randevu satinde göstermeyebilirsiniz.

  • Kampanya, Paket… gibi tanımlarda kod hanesi 10 karektere yükseltildi.

  • Program ayarları – irsaliye sayfa ayarlarında Serinoların yazdırılacağı bölge belirlenebiliyor.

  • Randevu izleme Ekranına,
    Personel Saat bazında ranvularını takip edebilmeniz ve personelin boş saatleri görüp
    ona göre randevuları belirleyebilmeniz için, aşağıdaki takip sayfaları eklendi.
     
    Personel-Saat Bazında (Adetsel): Bu listede, Personele saat bazında verilen işleri 
    adet bazında takip edebilirsiniz.

    Personel-Saat Bazında (Adresli): Bu listede, Personele saat bazında verilen işleri 
    randevu adresi gösterilerek detaylı bir şekilde takip edebilirsiniz.
    Randevunu durumuna göre listede randevular takip etmeniz için renklendirilmiştir.
    (Örneğin; ofisteki açık işler sarı, tamamlanmış işler yeşil, iptal işler kırmızı)

  • Program ayarları sayfasına, Randevu İzleme ekranında 
    hangi sayfanın ilk açılışta gösterilmesi belirlenebiliyor.

  • Üye sorgulamada, Kurulum bilgileri sayfasında 
    açılan işleme göre soruluma yapılabiliyordu.
    Artık randevu alınmamış üyelerde sorgulana biliyor.
    (İşlem kriterine göre; Olan Kayıtlar yada Olmayan Kayıtlar)
       
    (Örneğin; Kurulum randevusu alınmamış üyeleri sorgulamak için,
    “İşlem Tipi=Kurulum” ve “Olmalayan Kayıtlar” sorgu kriterleri seçilerek
    sorgulama yapılabilir.)

  • Serino alanları 50 karektere kadar büyültüldü.